نرم افزار ترجمه متن ویندوز Qtranslate

اگر در اینترنت مشغول جستجو و تحقیق باشید و با یک عبارت انگلیسی برخورد کنید و بخواهید معنی آن کلمه یا جمله را بفهمید میتوانید از نرم افزار QTranslate استفاده کنید. این نرم افزار به صورت آنلاین متن یا کلمه شما را ترجمه میکند، روخوانی میکند و مانند یک دستیار میتوانید از آن استفاده کنید. همان گونه که از اسمش هم مشخص است با فشردن Ctrl+Q به راحتی متنی که انتخاب کرده اید ترجمه میشود و در صورت نیاز می توان با فشردن Ctrl+E به متن انتخاب شده گوش دهید و تلفظ صحیح آنرا بشنوید.

 

با توجه به اینکه امروزه PC در همه خانه ها و ادارات وجود دارد، کمتر کسی برای ترجمه به سراغ کتاب های دیکشنری میرود. و بیشتر افراد ترجیح میدهند ترجمه مورد نظر خود را توسط نرم افزارهای مترجم انجام دهند. قابلیت جستجوی سریع و ترجمه متن، از مهم ترین قابلیت های این نرم افزارهاست که باعث ارجحیت آن نسبت به کتاب های دیکشنری میشود.

 

نرم افزار QTranslate نیز یکی از این ابزارهای ترجمه است. این نرم افزار در واقع به عنوان یک رابط بین کاربر و سرورهای آنلاین ترجمه عمل میکند. فقط کافیست متن مورد نظر خود را در آن کپی کرده و زبان مبدا و مقصد را انتخاب کنید تا آن را برای شما ترجمه کند. البته برای کار با این نرم افزار باید به اینترنت متصل باشید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

این مطلب مربوط به موضوع دانلود نرم افزار QTranslate میباشد.

 

دانلود نرم افزار QTranslate

رمز فایل زیپ www.p30download.com

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

× پشتیبانی آنلاین