GC 8890 Agilent

دستگاه گاز کروماتوگرافی یا GC جهت آنالیز مولکولی کمپلکس ها کاربرد دارد. این مولکول ها بر اساس برهمکنش با فاز ساکن(ستون) و همچنین ترتیب دمای جوش از یکدیگر تفکیک شده و از انتهای ستون وارد دتکتور شده و شناسایی می شوند. وجود پیک در زمان خاص، نشان دهنده وجود نوع خاصی از مولکول و پهنای زیر آن نشان دهنده غلظت آن مولکول است. برای شناسایی انواع مختلف مولکولها دتکتور هایی نظیر FID, TCD, ECD, NPD, SCD, PDHID و همچنین دتکتور جرمی یا Mass Detector طراحی و ساخته شده است.

دستگاه گاز کروماتوگرافی GC 8890 ساخت کمپانی اجیلنت بعد از مدل های موفق 5890, 6890, 7890 طراحی و ساخته شد که به سرعت مانند مدل های قبل محبوبیت بین کاربران پیدا کرد. قابلیت پیکربندی انعطاف پذیر با نیاز، ارائه نتایج دقیق و سریع، هوش داخلی و EPC نسل ششم که باعث تشخیص خودکار عیوب احتمالی شده و به راحت ترین شکل برای رفع آن به کاربر کمک می کند، پیش نهاد گام به گام روش کار را به کاربر اعلام کرده و با نرم افزار بسیار روان محیط کار را برای کاربر جذاب خواهد کرد از دلایل محبوبیت این دستگاه به شمار می رود.

امکانات GC 8890 Agilent

  •  امکان نظارت و انجام تست از راه دور برای این دستگاه هوشمند فراهم شده است. این امکان توسط رابط هوشمند مرورگر از خارج آزمایشگاه امکان پذیر است.
  • صفحه نمایش لمسی، تمام عملکرد سیستم را به صورت هوشمند بررسی و نمایش می دهد و به شما امکان می دهد روش هارا به روز کنید، تعمیر و نگهداری روتین را انجام دهید و وضعیت دستگاه را بررسی کنید.
  • سیستم هوشمند داخلی، سلامت سیستم را نظارت می کند، قبل از اینکه بر عملکرد کروماتوگرافی تأثیر بگذارد، کاربر را از مشکلات احتمالی آگاه می کند و راهنماهای گام به گام مفیدی را برای حل مشکلات ارائه می دهد.
  • طراحی منحصر به فرد EPC مبتنی بر میکروکانال نسل ششم، بهبود قابل توجهی در قابلیت اطمینان و طول عمر در برابر آلاینده‌های گازی مانند ذرات، آب و روغن ایجاد می‌کند و عمر قطعات مصرفی دستگاه را افزایش می‌دهد.
  • سیستم پیشرفته Capillary Flow Technology (CFT) امکان بررسی جریان را در ابتدا، وسط و انتهای ستون فراهم می کند.
  • دتکتور TCD تک رشته ای(Single filament TCD) نیازی به گاز مرجع جداگانه یا تنظیم دستی پتانسیومتر ندارد.
  • سیستم تنظیم خودکار(Autoranging FID) توانایی تشخیص و اندازه‌گیری از سطوح درصد تا قسمت در بیلیون (ppb) را در یک تزریق برای دتکتور FID فراهم می‌کند.
  • دتکتور نورتابی شیمیایی سولفور یا نیتروژن(Sulfur or nitrogen chemiluminescence detector SCD)، تشخیص مقادیر بسیار کم تا حد ppm گوگرد و نیتروژن را  فراهم می کند.
  • کنترل‌کننده‌های پنوماتیک الکترونیکی پیشرفته مانند ماژول حفاظت از هلیوم، حسگرهای هیدروژن و محلول‌های گاز حامل جایگزین، میزان هلیوم مورد استفاده را به‌طور چشمگیری کاهش می‌دهند که هم انعطاف‌پذیری و هم سطح ایمنی بالاتری را در آزمایشگاه شما ارائه می‌دهد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

× پشتیبانی آنلاین